Contido principal do artigo

María José Q.F.C. Branco
Escola Sendária da Lixa (Portugal)
Vol. 02 Núm. 08 (2009), Traxectorias e retos, Páxinas 45-64
DOI: https://doi.org/10.17979/ams.2009.02.08.837
Recibido: xuño 30, 2015
##submission.howToCite##

Resumo

Os danos ao medio ambiente foron despertando na humanidade a sensibilidade á necesidade de cambio. Os estudos ambientais e ecolóxicos multiplicáronse e a aparición dos sucesivos desastres impuseron de feito a necesidade de intervir en todos os niveis educativos. Así, o concepto de educación ambiental evolucionou a un estilo máis conservacionista cara a preocupación centrada principalmente na educación, pasando recientemente por un período no que a sustentabilidade é a chave. Esta evolución do concepto reflexa non so as preocupacións ambientais, senon tamén as facetas das que se reviste en termos políticos e educativos.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Detalles do artigo