Contido principal do artigo

Mónica Arto Blanco
Universidade de Santiago-Grupo de Investigación SEPA (Galicia-España)
Vol. 01 Núm. 07 (2009), Traxectorias e retos, Páxinas 115-125
DOI: https://doi.org/10.17979/ams.2009.01.07.853
Recibido: xuño 30, 2015
##submission.howToCite##

Resumo

Dende unha perspectiva investigadora mixta (cuantitativo-cualitativo), preténdese analizar a representación social que se está a construír entre os alumnos de educación secundaria de cara a facilitar a comprensión do cambio climático (en diante CC) como fenómeno complexo. Para iso, os alumnos empregaron unha técnica proxectiva como o debuxo, combinado co elemento textual, para elaborar as súas narracións; a metáfora e a icona son dous recursos expresivos analizados. Os resultados obtidos, así como a súa sistematización a través dun instrumento de análise construído ao longo do proceso, permitirános sinalar aquelas cuestións fundamentais a ter en conta nos procesos educativos e de diálogo sobre o cambio climático.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Detalles do artigo