Avances e retrocesos no campo da avaliación da educación ambiental: dunha tarea pendiente a unha realidade en marcha

Autoras/es

  • José Gutiérrez Pérez Director do Secretariado de Avaliación da Calidade Docente do Vicereitorado de Planificación,Calidade e Avaliación da Universidade de Granada Departamento de Métodos de Investigación e Diagnóstico en Investigación. Universidade de Granada (España)
  • Mª Teresa Pozo Llorente Departamento de Métodos de Investigación e Diagnóstico en Investigación. Universidade de Granada (España)

DOI:

https://doi.org/10.17979/ams.2006.01.01-02.738

Palabras clave:

educación

Resumo

Avances e retrocesos no campo da avaliación da educación ambiental: dunha tarea pendiente a unha realidade en marcha

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

##submission.downloads##

Como citar

Gutiérrez Pérez, J., & Pozo Llorente, M. T. (2013). Avances e retrocesos no campo da avaliación da educación ambiental: dunha tarea pendiente a unha realidade en marcha. AmbientalMENTEsustentable, 01(01-02), 103–120. https://doi.org/10.17979/ams.2006.01.01-02.738

Número

Sección

Traxectorias e retos