Contido principal do artigo

Joan-Francesc Fondevila-Gascón
España
Elena Puiggròs
Escola Universitària Mediterrani de la Universitat de Girona (UdG)
España
Biografía
Óscar Gutiérrez-Aragón
Escola Universitària Mediterrani de la Universitat de Girona (UdG), UB
España
Biografía
Júlia Galindo-Reyes
Escola Universitària Mediterrani de la Universitat de Girona (UdG)
España
Biografía
Vol. 18 Núm. 1 (2024): , Artículos, Páxinas 25-40
DOI: https://doi.org/10.17979/rotur.2024.18.1.9770
Recibido: xuño 11, 2023 Aceptado: xan. 16, 2024 Publicado: feb. 29, 2024
##submission.howToCite##

Resumo

O márketing dixital permite mellorar a promoción turística tanto para destinos como para atraccións concretas. En plena sociedade da banda ancha e globalización, o márketing optimiza estes produtos turísticos, visibilizándoos e concedéndolles un valor engadido en contidos e publicidade para que clientes potenciais convértanse en visitantes e desexen visitar o recurso e a cidade onde este se localiza. Destinos turísticos urbanos como Barcelona innovan no ámbito do márketing e, concretamente, o Park Güell desenvolveu unha estratexia en diferentes redes sociais para dar a coñecer máis este atractivo turístico da cidade. Esta investigación pretende analizar o márketing e as redes sociais e contidos do Park Güell. Para iso utilízanse técnicas cuantitativas (enquisa á poboación da área metropolitana de Barcelona) e cualitativas (entrevistas en profundidade). Os resultados mostran que, a través do márketing e os contidos creados por esta entidade, a imaxe proxectada é mellorable e conclúese a conveniencia de modificar a promoción de contidos do márketing de Park Güell e de crear unha planificación de márketing para que este atractivo obteña máis impacto aproveitando as redes sociais.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Métricas

Cargando métricas ...

Detalles do artigo

Citas

Aji, Prasetyo, Nadhila, Vanessa, Sanny, Lim (2020). Effect of social media marketing on Instagram towards purchase intention: Evidence from Indonesia’s ready-to-drink tea industry. International Journal of Data and Network Science, 4(2), 91-104. https://doi.org/10.5267/j.ijdns.2020.3.002

Antunes Paes, Taís Alexandre, Ladeira, Rodrigo, Grimaldi Larocca, María Teresa (2020). Destinos turísticos e a sua relaçao com o processo de concriaçao de valor e o marketing de experiencia: uma visao bibliográfica. Cuaderno Virtual de Turismo, 20(1), https://doi.org/10.18472/cvt.20n1.2020.1757

Arias-Sans, Albert, Paolo Russo, Antonio (2016). The right to Gaudí: what can we learn from the commoning of Park Güell, Barcelona? En C. Colomb & J. Novy (Eds.), Protest and resistance in the Tourist City (pp. 247–263). London, England: Routledge.

Arroyo-Vázquez, Natalia (2017). Dos conceptos para dar sentido a la presencia en medios sociales: marketing de atracción y marketing de conteni. Anuario ThinkEPI, 11, 205–209. https://doi.org/10.3145/thinkepi.2017.37

Ballester, Patrice (2014). Gaudi´s landmarks and tourism: the park Güell: collective memory and scheme for the image of Barcelona. Barcelone: The Gaudi 1st World Congress UNESCO World Heritage.

Barrientos-Báez, Almudena, Caldevilla-Domínguez, David, Blanco-Pérez, Manuel, Martínez-Sala, Alba (2021). MIL Cities: marketing y comunicación persuasiva en el sector Turístico. Word in science, 1(2), 151-161.

Campillo-Alhama, Concepción, Martínez-Sala, Alba María (2019). La estrategia de marketing turístico de los Sitios Patrimonio Mundial a través de los eventos 2.0. Pasos. Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, 17 (2), 425-452. https://doi.org/10.25145/j.pasos.2019.17.029

Coll Rubio, Patricia (2019). El marketing de contenidos en la estrategia de growth hacking en la nueva economía. Los casos de Wallapop, Westwing y Fotocasa. AdComunica. Revista Científica de Estrategias, Tendencias e Innovación en Comunicación, (17), 105-116. https://doi.org/10.6035/2174-0992.2019.17.7

Crespi-Vallbona, Montserrat, Gail Smith, Shannon (2020). Managing Sociocultural Sustainability in Public Heritage Spaces. Tourism Planning & Development. 17(6), 636-654. https://doi.org/10.1080/21568316.2019.1683885

Donaire Benito, José Antonio, Zerva, Konstantina, Palou i Rubio, Saida, Blasco, Dani (2019). Do not cross the line: planning the limits of tourism in Barcelona. Boletín De La Asociación De Geógrafos Españoles, (83). https://doi.org/10.21138/bage.2835

Espeso-Molinero, Pilar (2019). Tendencias del turismo cultural. PASOS Revista De Turismo y Patrimonio Cultural, 17(6), 1101–1112. https://doi.org/10.25145/j.pasos.2019.17.076

Fondevila-Gascón, Joan-Francesc (2010). El cloud journalism: un nuevo concepto de producción para el periodismo del siglo XXI. Observatorio (OBS*) Journal, 4(1), 19-35. https://doi.org/10.15847/obsOBS412010315

Fondevila-Gascón, Joan-Francesc (2013). Periodismo ciudadano y cloud journalism: un flujo necesario en la Sociedad de la Banda Ancha. Comunicación y Hombre, 9, 25-41. https://doi.org/10.32466/eufv-cyh.2013.9.163.25-41

Garcia Carranza, Yolanda Mariana, Garcia Carranza, Evelyn Karina (2021). Emprendimientos turísticos sustentables: Una revisión de la literatura. Ciencia Latina Revista Científica Multidisciplinar, 5(6), 13612-13624. https://doi.org/10.37811/cl_rcm.v5i6.1346

García Henche, Blanca, Salvaj Carrera, Erica (2017). Asociacionismo, redes y marketing en la transformación hacia el turismo experiencial. El caso del Barrio de las Letras. Madrid. Cuadernos de Turismo, 315–338. https://doi.org/10.6018/turismo.40.309731

Goodwin, Harold (2019). Managing Tourism in Barcelona. Progress in Responsible Tourism, 5(1), 28-48. https://responsibletourismpartnership.org/wp-content/uploads/2019/11/Managing-tourism-in-Barcelona.pdf

Hernández Mogollón, José Manuel, Pasaco González, Bárbara Sofía, Campón Cerro, Ana María (2020). Aplicación del enfoque experiencial a la innovación de marketing de destinos turísticos: Recomendaciones para su implementación en Ecuador. Innovar, 30(77), 63-76. https://doi.org/10.15446/innovar.v30n77.87429

Mariani, Marcello (2020). Web 2.0 and Destination Marketing: Current Trends and Future Directions. Sustainability, 12(9). https://doi.org/10.3390/su12093771

Martínez Parra, Beatriz (2021). El marketing turístico como instrumento de sostenibilidad en destinos urbanos. Madrid: Universidad Complutense de Madrid.

Miranda Zavala, Ana María, Cruz Estrada, Isaac (2016). Redes sociales: herramienta de marketing internacional en el sector hotelero. El periplo sustentable, 31. http://www.scielo.org.mx/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1870-90362016000200012&lng=es&tlng=es

Moral-Moral, María (2021). La aplicación del neuromarketing al ámbito del turismo: una revisión bibliográfica. Vivat Academia. Revista De Comunicación, 154, 429-442. https://doi.org/10.15178/va.2021.154.e1359

Mora Pisco, Carmen Inés, Montilla Pacheco, Argenis de Jesús, Mora Pisco, Lilia Lourdes (2019). Perspectivas y potenciales del cantón Manta para la implementación de un plan de marketing turístico. TURyDes: Revista Turismo y Desarrollo local, 12(26). http://hdl.handle.net/20.500.11763/turydes26marketing-turistico-manta

Noguer Juncà, Ester, Sáez Puig, Alvar (2019). La accesibilidad de los atractivos turísticos culturales: el caso de la ciudad de Barcelona. Journal of Tourism and Heritage Research. 2(1), 183-203. https://www.jthr.es/index.php/journal/article/view/37

Noorbehbahani, Fakhroddin, Salehi Fereshteh, Jafar Zadeh (2019). A systematic mapping study on gamification applied to e-marketing. Journal of Research in Interactive Marketing, 13(3), 392-410. https://doi.org/10.1108/JRIM-08-2018-0103

Rafael Quiza, Hayde Valeria (2020). El Marketing multinivel en la venta directa: Una Revisión Bibliográfica. Puno: Universidad Nacional del Altiplano.

Resende, Ana Catarina, Ferreira, Ana Claudia, Rezende, Esther, Cunha, María Nacimiento. (2019). Marketing turístico na cidade do Porto: uma revisao de literatura. Comunicação & Mercado/UNIGRAN, 07(15), 177-186.

Rodríguez, Myriam, Pineda, Derly, Castro, Carolina (2020). Tendencias del marketing moderno, una revisión teórica. Revista Espacios, 41(27), 306-322. www.revistaespacios.com/a20v41n27/a20v41n27p26.pdf

Vidyastuti, Heppy Agustiana (2021). Influencia del Marketing Mix de servicios y la marca de lugar en la imagen del destino turístico. Revista CEA, 7(14). https://doi.org/10.22430/24223182.1646