Análise das estratexias de marketing dixital para o Park Güell
Contido principal do artigo
Resumo
O márketing dixital permite mellorar a promoción turística tanto para destinos como para atraccións concretas. En plena sociedade da banda ancha e globalización, o márketing optimiza estes produtos turísticos, visibilizándoos e concedéndolles un valor engadido en contidos e publicidade para que clientes potenciais convértanse en visitantes e desexen visitar o recurso e a cidade onde este se localiza. Destinos turísticos urbanos como Barcelona innovan no ámbito do márketing e, concretamente, o Park Güell desenvolveu unha estratexia en diferentes redes sociais para dar a coñecer máis este atractivo turístico da cidade. Esta investigación pretende analizar o márketing e as redes sociais e contidos do Park Güell. Para iso utilízanse técnicas cuantitativas (enquisa á poboación da área metropolitana de Barcelona) e cualitativas (entrevistas en profundidade). Os resultados mostran que, a través do márketing e os contidos creados por esta entidade, a imaxe proxectada é mellorable e conclúese a conveniencia de modificar a promoción de contidos do márketing de Park Güell e de crear unha planificación de márketing para que este atractivo obteña máis impacto aproveitando as redes sociais.
Palabras clave:
Descargas
Métricas
Detalles do artigo
Citas
Aji, Prasetyo, Nadhila, Vanessa, Sanny, Lim (2020). Effect of social media marketing on Instagram towards purchase intention: Evidence from Indonesia’s ready-to-drink tea industry. International Journal of Data and Network Science, 4(2), 91-104. https://doi.org/10.5267/j.ijdns.2020.3.002
Antunes Paes, Taís Alexandre, Ladeira, Rodrigo, Grimaldi Larocca, María Teresa (2020). Destinos turísticos e a sua relaçao com o processo de concriaçao de valor e o marketing de experiencia: uma visao bibliográfica. Cuaderno Virtual de Turismo, 20(1), https://doi.org/10.18472/cvt.20n1.2020.1757
Arias-Sans, Albert, Paolo Russo, Antonio (2016). The right to Gaudí: what can we learn from the commoning of Park Güell, Barcelona? En C. Colomb & J. Novy (Eds.), Protest and resistance in the Tourist City (pp. 247–263). London, England: Routledge.
Arroyo-Vázquez, Natalia (2017). Dos conceptos para dar sentido a la presencia en medios sociales: marketing de atracción y marketing de conteni. Anuario ThinkEPI, 11, 205–209. https://doi.org/10.3145/thinkepi.2017.37
Ballester, Patrice (2014). Gaudi´s landmarks and tourism: the park Güell: collective memory and scheme for the image of Barcelona. Barcelone: The Gaudi 1st World Congress UNESCO World Heritage.
Barrientos-Báez, Almudena, Caldevilla-Domínguez, David, Blanco-Pérez, Manuel, Martínez-Sala, Alba (2021). MIL Cities: marketing y comunicación persuasiva en el sector Turístico. Word in science, 1(2), 151-161.
Campillo-Alhama, Concepción, Martínez-Sala, Alba María (2019). La estrategia de marketing turístico de los Sitios Patrimonio Mundial a través de los eventos 2.0. Pasos. Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, 17 (2), 425-452. https://doi.org/10.25145/j.pasos.2019.17.029
Coll Rubio, Patricia (2019). El marketing de contenidos en la estrategia de growth hacking en la nueva economía. Los casos de Wallapop, Westwing y Fotocasa. AdComunica. Revista Científica de Estrategias, Tendencias e Innovación en Comunicación, (17), 105-116. https://doi.org/10.6035/2174-0992.2019.17.7
Crespi-Vallbona, Montserrat, Gail Smith, Shannon (2020). Managing Sociocultural Sustainability in Public Heritage Spaces. Tourism Planning & Development. 17(6), 636-654. https://doi.org/10.1080/21568316.2019.1683885
Donaire Benito, José Antonio, Zerva, Konstantina, Palou i Rubio, Saida, Blasco, Dani (2019). Do not cross the line: planning the limits of tourism in Barcelona. Boletín De La Asociación De Geógrafos Españoles, (83). https://doi.org/10.21138/bage.2835
Espeso-Molinero, Pilar (2019). Tendencias del turismo cultural. PASOS Revista De Turismo y Patrimonio Cultural, 17(6), 1101–1112. https://doi.org/10.25145/j.pasos.2019.17.076
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc (2010). El cloud journalism: un nuevo concepto de producción para el periodismo del siglo XXI. Observatorio (OBS*) Journal, 4(1), 19-35. https://doi.org/10.15847/obsOBS412010315
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc (2013). Periodismo ciudadano y cloud journalism: un flujo necesario en la Sociedad de la Banda Ancha. Comunicación y Hombre, 9, 25-41. https://doi.org/10.32466/eufv-cyh.2013.9.163.25-41
Garcia Carranza, Yolanda Mariana, Garcia Carranza, Evelyn Karina (2021). Emprendimientos turísticos sustentables: Una revisión de la literatura. Ciencia Latina Revista Científica Multidisciplinar, 5(6), 13612-13624. https://doi.org/10.37811/cl_rcm.v5i6.1346
García Henche, Blanca, Salvaj Carrera, Erica (2017). Asociacionismo, redes y marketing en la transformación hacia el turismo experiencial. El caso del Barrio de las Letras. Madrid. Cuadernos de Turismo, 315–338. https://doi.org/10.6018/turismo.40.309731
Goodwin, Harold (2019). Managing Tourism in Barcelona. Progress in Responsible Tourism, 5(1), 28-48. https://responsibletourismpartnership.org/wp-content/uploads/2019/11/Managing-tourism-in-Barcelona.pdf
Hernández Mogollón, José Manuel, Pasaco González, Bárbara Sofía, Campón Cerro, Ana María (2020). Aplicación del enfoque experiencial a la innovación de marketing de destinos turísticos: Recomendaciones para su implementación en Ecuador. Innovar, 30(77), 63-76. https://doi.org/10.15446/innovar.v30n77.87429
Mariani, Marcello (2020). Web 2.0 and Destination Marketing: Current Trends and Future Directions. Sustainability, 12(9). https://doi.org/10.3390/su12093771
Martínez Parra, Beatriz (2021). El marketing turístico como instrumento de sostenibilidad en destinos urbanos. Madrid: Universidad Complutense de Madrid.
Miranda Zavala, Ana María, Cruz Estrada, Isaac (2016). Redes sociales: herramienta de marketing internacional en el sector hotelero. El periplo sustentable, 31. http://www.scielo.org.mx/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1870-90362016000200012&lng=es&tlng=es
Moral-Moral, María (2021). La aplicación del neuromarketing al ámbito del turismo: una revisión bibliográfica. Vivat Academia. Revista De Comunicación, 154, 429-442. https://doi.org/10.15178/va.2021.154.e1359
Mora Pisco, Carmen Inés, Montilla Pacheco, Argenis de Jesús, Mora Pisco, Lilia Lourdes (2019). Perspectivas y potenciales del cantón Manta para la implementación de un plan de marketing turístico. TURyDes: Revista Turismo y Desarrollo local, 12(26). http://hdl.handle.net/20.500.11763/turydes26marketing-turistico-manta
Noguer Juncà, Ester, Sáez Puig, Alvar (2019). La accesibilidad de los atractivos turísticos culturales: el caso de la ciudad de Barcelona. Journal of Tourism and Heritage Research. 2(1), 183-203. https://www.jthr.es/index.php/journal/article/view/37
Noorbehbahani, Fakhroddin, Salehi Fereshteh, Jafar Zadeh (2019). A systematic mapping study on gamification applied to e-marketing. Journal of Research in Interactive Marketing, 13(3), 392-410. https://doi.org/10.1108/JRIM-08-2018-0103
Rafael Quiza, Hayde Valeria (2020). El Marketing multinivel en la venta directa: Una Revisión Bibliográfica. Puno: Universidad Nacional del Altiplano.
Resende, Ana Catarina, Ferreira, Ana Claudia, Rezende, Esther, Cunha, María Nacimiento. (2019). Marketing turístico na cidade do Porto: uma revisao de literatura. Comunicação & Mercado/UNIGRAN, 07(15), 177-186.
Rodríguez, Myriam, Pineda, Derly, Castro, Carolina (2020). Tendencias del marketing moderno, una revisión teórica. Revista Espacios, 41(27), 306-322. www.revistaespacios.com/a20v41n27/a20v41n27p26.pdf
Vidyastuti, Heppy Agustiana (2021). Influencia del Marketing Mix de servicios y la marca de lugar en la imagen del destino turístico. Revista CEA, 7(14). https://doi.org/10.22430/24223182.1646