Contido principal do artigo

José Alberto Acosta Guzmán
UTESA
República Dominicana
https://orcid.org/0000-0002-5141-4284
Biografía
Vol. 8 Núm. 1 (2015), Monográfico. Actividades turístico-recreativas no espazo rural, Páxinas 1-8
DOI: https://doi.org/10.17979/rotur.2015.8.1.1292
Recibido: xul. 20, 2015 Publicado: feb. 2, 2015
Como citar

Resumo



O  crecemento do turismo rural na República Dominicana  eminentemente turístico, cuxa especialización no denominado turismo de “sol e praia”  vén sendo ata  este  momento practicamente  no absoluto,  isto expón importantes  desafíos na súa xestión, particularmente na área de márketing. As características desta  tipoloxía  turística e a necesidade de  preservar e conservar  o  medio ambiente no que se desenvolve, condicionan as accións para levar a cabo neste ámbito e esixen unha adecuada   planificación que teña en conta non só os beneficios derivados desta actividade turística , senón tamén os  gastos  que xera. Neste  traballo  de investigación analízanse os factores para considerar á hora de  implementar  accións turísticas no medio ambiente  rural ( Licey –Tamboril) e a necesidade de avaliar os impactos, tanto positivos como negativos, que iso xeraría na zona. Así mesmo, tratáse  o factor comunicación, por entender que o seu  rol  é basicamente o crecemento sostible do turismo rural. Nesta investigación  tratánse cuestións moi importantes para os concelleiros de Licey Almedio e  Tamboril, os cales son lindeiros, fundamentalmente pola estrada denominada DE LA PEÑA e teñen en común un recurso natural de moita importancia e isto represéntao a árbore da Ceiba, o cal ten máis de mil anos, representando o  recurso natural máis antigo das Antillas.


 

 




Descargas

Métricas

Visualizaciones del PDF
212
Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202621
|

Detalles do artigo

Citas

Cals Güel, J. (1996): “La rentabilidad social de los proyectos turísticos”, en Valdés Peláez, L. y Ruiz Vega, A. V. (coord.): Turismo y promoción de destinos turísticos. Universidad de Oviedo. Servicio de Publicaciones. Gijón, pp. 225-240.

Casanuevas, C.; García del Junco, J y Caro, F. J. (2000): Organización y gestión de empresas turísticas. Pirámide. Madrid.

Casillas, J. C.; Moreno, A. M. y Oviedo, M. A. (1995): “El turismo alternativo como un sistema integrado: consideraciones sobre el caso andaluz”. Estudios turísticos, 125: 53-74.

Comisión Mundial sobre medio Ambiente y Desarrollo. W.C.E.D. (1987): Our commom future. Oxford University Press. Melbourne.

Opaschowski, H. W. (1990): “¿Turismo de masas o turismo a medida? Límites económicos, ecológicos y psicológicos”. Papers de turisme, 4: 68-80.

Reguero Oxinalde, M. del (1994): Ecoturismo. Nuevas formas de turismo en el espacio rural. Bosch Turismo. Barcelona.

Rodríguez – Del Bosque, I.A. (1996): “La comunicación de los servicios turísticos” en Valdés Peláez, L. y Ruiz Vega, A. V. (coord.): Turismo y promoción de destinos turísticos. Universidad de Oviedo. Servicio de Publicaciones. Gijón, pp. 175-202.

Thibal, S. (1983): “Tourisme en espace rural et tourisme de pays en developpement: un même problème de comunication sociale”. Revue de Tourisme, 4: 18-21.

Traverso Cortés, J. (1996): “Comunicación interpretativa: variable clave en el marketing-mix de las empresas de turismo rural”. Estudios Turísticos, 130: 37-50.

Veverka, J.A. (1994b): “Desarrollo del plan interpretativo: visión de conjunto de la estrategia básica de planificación”, en Crosby, A. (dir.): Interpretación ambiental y turismo rural. Centro Europeo de Formación Ambiental y Turística. Madrid, pp. 27-36.