Contido principal do artigo

Daniela Thiel Ellul
Universidad Nacional de San Martín
Arxentina
https://orcid.org/0000-0002-3311-6195
Vol. 1 Núm. 1 (2008), Monográfico, Páxinas 103-115
DOI: https://doi.org/10.17979/rotur.2008.1.1.1228
Recibido: xul. 20, 2015 Publicado: out. 6, 2008
##submission.howToCite##

Resumo

A importancia e o recoñecemento que o turismo está a adquirir no mundo, e particularmente na Arxentina, motiva que novos lugares o incorporen como estratexia para o seu desenvolvemento, cando as particularidades do sector obrigan a pensar de xeito creativo e innovar para estar vixentes nesta actividade. O presente artigo pretende amosar como o sector turístico arxentino está a se reinventar mediante o estudo do acontecido nunha vila, Tomás Jofré, que foi pioneira na innovación e que se transformou nun afamado polo gastronómico tras introducir actividade turística como principal fonte do seu desenvolvemento.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Métricas

Cargando métricas ...

Detalles do artigo

Citas

Bieger, T. (2005): On the Nature of the Innovative Organization in Tourism: Structure, Process and Results. Workshop on Innovation and Product Development in Tourism, Innsbnick (25 enero).

Dachary, A. y Arnaiz Burne, S.M. (2006): Territorio y Turismo- Nuevas dimensiones y acciones, México, Universidad de Guadalajara.

Drucker, P. (1994): La Innovación y el empresario innovador. La práctica y los principios, Buenos Aires, Sudamericana (4ª ed.), pp. 42-46.

Flagestad, A. (2005): “Destination as an innovation system for non winter tourism: Development of a model”, Workshop on Innovation and Product Development in Tourism, Innsbruck (25 enero).

Formichella, M. M. (2005): La evolución del concepto de innovación y su relación con el desarrollo. Tres Arroyos, http://www.inta.gov.ar/barrow/info/documentos/agroindustria/monografia_Formichella.pdf

Gee, Sherman (1981): Technology transfer, Innovation & International Competitiveness, Nueva York, John Wiley & Sons.

Grech, J. (2003): “Malta: A Permanent Process of Innovation in Tourism”, OECD Conference on Innovation & Growth in Tourism, Lugano (18-19 septiembre).

Hjalager, A. (2002): “Repairing innovative detectiveness in tourism”, Tourism Management, 23: 465-414.

Kaspar, C. (1991): Tourismuslehre im Grundriss, Bern-Stuttgart-Wien, Haupt.

Keller, P. (2005): Towards an innovation oriented tourism policy: Anew agenda? Workshop on Innovation and Product Development in Tourism, Innsbruck (25 enero).

Organización Mundial del Turismo (2002): Turismo: Panorama 2020. Volumen 7: Previsiones mundiales y perfiles de los segmentos de mercado, Madrid, OMT.

Pechlaner, H.; Fischer, E.; Hammann, E. (2005): “Leadership and Innovation Processes-Development of products and services based on core competencies”, en M. Peters y B. Pikkemaat (eds.) Innovation in Hospitality and Tourism, New York, Haworth Press, pp. 31-57.

Peters, M y Pikkemaat, B. (2005): “Innovation in Tourism”, en M. Peters y B. Pikkemaat (eds.) Innovation in Hospitality and Tourism, New York, Haworth Press, pp. 1-6.

Sancho, A. (2005): “Innovation and Profitability in the Hotel Industry: Specialization and Concentration effects”, Workshop on Innovation and Product Development in Tourism, Innsbruck (25 enero).

Schumpeter, J. (1963): Teoría del desenvolvimiento económico, México, Fondo de Cultura Económica (3ª ed.), México, pp.68-103.

Secretaría de Turismo de la Nación (2005): Plan Federal Estratégico de Turismo Sustentable, Turismo 2016, Argentina.

Weiermair, K. (2003): Product improvement or innovation: What is the key to success in tourism? OECD Conference on Innovation & Growth in Tourism, Lugano (18-19 septiembre).