O turismo experiencial: turismo starlight nas Illas Canarias (A Palma e Tenerife)
Contido principal do artigo
Resumo
O presente traballo de investigación aborda o Turismo Experiencial e en concreto, ofrece unha radiografía do Turismo Starlight nas Illas Canarias. O obxectivo principal consiste en analizar o seu potencial como modelo promotor dun Turismo Experiencial nas “Illas Afortunadas”, deténdose nos casos específicos da Palma e Tenerife. Para o cumprimento do obxectivo empregáronse técnicas de investigación cualitativas: observación participante e entrevistas en profundidade. Finalmente perfiláronse unha serie de conclusións nas que se confirma que, a partir do
arduo labor da Illa da Palma como modelo de referencia e excelencia Starlight, seguida por Tenerife, alcanzouse a consolidación do Astroturismo como un dos produtos turísticos experienciales máis en boga do momento, cun forte carácter diferenciador e gran marxe de crecemento, innovación e personalización para a súa oferta turística.
Palabras clave:
Descargas
Métricas
Detalles do artigo
Citas
CORFO (2016). Estudio sobre la demanda astroturística en Chile, Astroturismo Chile: Plan de desarrollo y herramientas de competividad para transformar a Chile en destino de turismo astronómico de excelencia. Proyecto CORFO, (p. 36). Santiago de Chile.
Fayos-Solá, Eduardo, Marín, Cipriano y Jafari, Jafar (2014). Astrotourism: No réquiem for meaningful travel. The Tourism Intelligence Forum, 4(2) 663-671. DOI: https://doi.org/10.25145/j.pasos.2014.12.048
Fernández Hernández, Carlos, Castañeda Pérez, Ana I., González Hernández, Juan Antonio, Contreras Olivero, Ericka G., Hernández Cabrera, Luis Miguel, y García Suarez, Ana (2020). Tematización en Astroturismo. Manual práctico de diseño de experiencias. La Palma: Cabildo insular de La Palma.
Franklin, Adrian (2003). The tourist syndrome. Tourist Studies, 3, 205-217. https://doi.org/10.1177/1468797603041632 DOI: https://doi.org/10.1177/1468797603041632
Fundación Starlight (26 de julio de 2023). Modalidades de las certificaciones. Recuperado de: https://fundacionstarlight.org/contenido/42-certificaciones-starlight.html
Gândara, José Manoel Gândara, Gimenes, Maria Henriqueta Sperandio Garcia, y Mascarenhas, Rúbia Gisele Tavares (2009). Reflexões sobre o turismo gastronômico na perspectiva da sociedade dos sonhos. En A. Panosso Netto & M. G. R. Ansarah (Coords.), Segmentação do mercado turístico: estudos, produtos e perspectivas (pp. 179-191). Barueri: Manole.
López Fernández, Edna Lizeth (2022). Modelo sistémico de turismo experiencial. Ciudad de México.
Moral-Moral, María (2017). El turismo de batallas: un turismo experiencial y sostenible. Revista Turydes: Turismo y Desarrollo., 10(22), 2. Recuperado de: https://www.eumed.net/rev/turydes/22/turismo-experiencial.html
Morrison, Alastair M. (2012). Marketing de hospitalidade e turismo. São Paulo: Cengage.
Rivera Mateos, Manuel (2013). El turismo experiencial como forma de turismo responsable e intercultural (Vol. Relaciones Interculturales en la diversidad). Córdoba: Universidad de Córdoba. Recuperado de: https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=4768331
Teplyuk, Taisiya (2018). Turismo experiencial: una tendencia en la economia de la experiencia. Investigando en la nueva sociedad del conocimiento., 211-217. Ecuador: Ediciones Uleam.
Tilden, Freeman (2006). La interpretación de nuestro patrimonio. Sevilla: Asociación para la Interpretación del Patrimonio.