Contido principal do artigo

Miguel Vicente García Mejías
Universidade de Quintana Roo
México
https://orcid.org/0000-0003-0339-663X
Vol. 14 Núm. 1 (2020), Artículos, Páxinas 23-29
DOI: https://doi.org/10.17979/rotur.2020.14.1.5746
Recibido: out. 1, 2019 Aceptado: out. 16, 2019 Publicado: xan. 30, 2020
##submission.howToCite##

Resumo

O Mercado Central de San José, Costa Rica representa parte do patrimonio hist´órico e cultural do país, nese sitio a afluencia de turistas distribúese entre os locais de alimentos e bebidas e os locais adicados á venda de artesanías.  O presente estudo identifica as problemáticas relacionadas á comercialización das artesanías. A metodoloxía empregada é cualitativa de carácter descriptivo, onde os datos foron recolectados in situ a través de entrevistas semi-estructuradas a locatarios. Os resultados amosan unha falta de capacitación nun segundo idioma, pouca valorización do traballo artesán, así como situacións de regateo por parte dos turistas.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Métricas

Cargando métricas ...

Detalles do artigo

Citas

Araya-Monge, Johnny (2012): "San José vive" en Cajas-Corsi y A. Fernández (pp.11-32). Costa Rica: Editorial digital.

Benítez-Aranda, Surnai (2005): "La artesanía latinoamericana como factor de desarrollo económico , social y cultural: a la luz de los nuevos conceptos de cultura y desarrollo", Revista Cultura y Desarrollo, 6, 3-19.

Campos-Neves, Sandro (2017): "La producción doméstica, la comercialización y los sentidos de la artesanía pataxó Los suvenires de Coroa Vermelha - Santa Cruz Cabrália (Brasil)", Estudios y perspectivas en Turismo, 26, 231-247.

Ciliane-Ceretta, Caroline; Zamberlan-Dos Santos, Nara Rejane; y Flores-Dos Santos, Vilson. (2014): "La valorización de las artesanías en el sur de Brasil a tráves del turismo", Estudios y perspectivas en turismo, 23, 668-684.

Hernández, Roberto, Fernández, Carlos, y Baptista, María del Pilar (2014): Metodología de la investigación (Vol. 53). McGraw-Hill Education.

ICOMOS (1995). Costa Rica. Recuperado a partir de http://www.patrimonio.go.cr/busqueda/Inmueble.aspx

Kirshenblatt-Gimblett, Bárbara (2001): "La cultura de les destinacions: teoritzar el patrimonio", Revista d’Etnologia de Catalunya, 19(19), 44-61.

Leask, Anna (2016): "Visitor attraction management : A critical review of research 2009-2014", Tourism Management, 57, 334-361. https://doi.org/10.1016/j.tourman.2016.06.015

Loulanski, Tolina, y Loulanski, Vesselin (2011): "The sustainable integration of cultural heritage and tourism : A meta-study", Journal of Sustainable Tourism, 19(7), 837-862. https://doi.org/10.1080/09669582.2011.553286

Fernández de Paz , Esther(2015): "La valorización artesana y su repercusión turística: El caso de Chile", Pasos: Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, 13: 375-393.

Peters, Kimberley (2011): "Negotiating the “place” and “placement” of banal tourist souvenirs in the home", Tourism Geographies, 13(2), 234-256. https://doi.org/10.1080/14616688.2011.569570

Swanson, Kristen y Timothy, Dallen (2012): "Souvenirs: Icons of meaning, commercialization and commoditization", Tourism Management, 33(3), 489-499. https://doi.org/10.1016/j.tourman.2011.10.007

UNESCO (2019a): "Artesanía y Diseño", Recuperado el 20 de julio de 2019, a partir de http://www.unesco.org/new/es/culture/themes/creativity/creative-industries/crafts-and-design

UNESCO (2019b): "World Heritage", Recuperado el 30 de octubre de 2019, a partir de http://www.unesco.org/new/en/brasilia/culture/world-heritage/heritage-legacy-from-past-to-the-future

Yu, XiaoJuan y Xu, HongGang. (2019): "Cultural heritage elements in tourism : A tier structure from a tripartite analytical framework", Journal of Destination Marketing & Management, 13(Noviembre 2018), 39-50. https://doi.org/10.1016/j.jdmm.2019.05.003