Contido principal do artigo

Mar Piñeiro Otero
Universidade da Coruña
España
Biografía
Manuel Martínez Carballo
Universidade da Coruña
España
Biografía
Eduardo Guillén Solórzano
Universidade da Coruña
España
https://orcid.org/0000-0002-4666-8116
Biografía
Vol. 8 Núm. 1 (2015), Monográfico. Actividades turístico-recreativas no espazo rural, Páxinas 77-83
DOI: https://doi.org/10.17979/rotur.2015.8.1.1297
Recibido: xul. 20, 2015 Publicado: feb. 1, 2015
##submission.howToCite##

Resumo

O Outdoor Training é unha ferramenta innovadora que forxa as relacións dunha forma profunda entre os empregados da mesma organización para que na práctica se alcancen maiores niveis de produtividade e unha maior satisfacción persoal no desempeño das súas funcións e maior calidade no seu día a día. Así mesmo no sector turístico os clientes cada día son máis esixentes á vez que os profesionais que se dedican a este campo profesionalízanse en máis profundidade. É por este motivo que os xerentes de casas rurais teñen a necesidade de coñecer aos seus clientes antes de que comecen a gozar da súa estancia nas súas instalacións. As actividades que se realizan nunha contorna natural, fóra do ámbito normal de traballo fai que as relacións sexan máis estreitas e a resolución de problemas é máis eficaz. Esa contorna rural, é o que permite aos participantes que desconecten dos problemas diarios e faga que os participantes entren en contacto coa natureza mediante a realización de actividades de empresa, formación e turismo rural que fai que a aprendizaxe perdure no tempo

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Métricas

Cargando métricas ...

Detalles do artigo

Citas

Amorós y Ondeano, F. (1848). Nouveau manuel complet d´education physique, gymnastique et morale. París: Ediciones Revne EPS.

Aristóteles (1970). Política. Madrid: Instituto de Estudios Políticos.

Bank, J. (1985). Outdoor Development for Managers. Aldershot, USA: Gower Publishing Company Limited.

Blanchard,K. y Chesca, A. (1985). Antropología del Deporte. Barcelona: Bellaterra.

Cornejo Domínguez, C. (2001). J.J. Rousseau y la Educación Física. VII Simposium Historia de la Educación Física. Salamanca: Fundación Archipiélago (Universidad de Salamanca), pp. 69-83.

Coubertain, P. (1973). Ideario Olímpico. Barcelona: Ed. Doncel.

Covey, S. (1994). Los Siete Hábitos de la Gente Altamente Efectiva. Editorial Paidós.

Dewey, J. (1938). Experience and Education. New York: Simon and Schuster.

Flavin, M. (1996). Kurt Hahn´s School and Legacy: To discover you can be more and do more than you believed. Wilmington, Delaware: Middle Atlantic Press.

Gager, R. (1977) Experiential Education: Strengthening the Learning Process. Boulder: University of Colorado.

Juvenal, D. J. (1965). Sátiras. Madrid: Colección Austral-Espasa Calpe.

Locke, J. (1986). Pensamientos sobre la Educación. Madrid: Akal.

Mandell, R. (1986). Historia Cultural del Deporte. Barcelona: Bellaterra.

Rodríguez López, J. (2000). Historia del Deporte. Barcelona: Inde.

Rosseau, J.J. (1985). El Emilio o de la Educación. Madrid: Edaf.

Ruíz Olabuénega, J. I. (1994). Ocio y Estilos de Vida. (Informe Sociológico sobre la Situación Social en España. Sociedad para todos en el año 2000). Madrid: Fundación FOESSA.

Tuson, M. (1994). Outdoor Training for Employee Effectiveness. London: Institute of Personnel Management.

Vives, J. L. (1988). Diálogos y otros escritos. Barcelona: Ed. J. F. Alcina, Planeta.

Walsh, V. y Golins, G.L. (1976). The Exploration of the Outward Bound Process. Denver, CO: Colorado Outward Bound School.