Un bo equipo: o outdoor training e o turismo rural
Contido principal do artigo
Resumo
O Outdoor Training é unha ferramenta innovadora que forxa as relacións dunha forma profunda entre os empregados da mesma organización para que na práctica se alcancen maiores niveis de produtividade e unha maior satisfacción persoal no desempeño das súas funcións e maior calidade no seu día a día. Así mesmo no sector turístico os clientes cada día son máis esixentes á vez que os profesionais que se dedican a este campo profesionalízanse en máis profundidade. É por este motivo que os xerentes de casas rurais teñen a necesidade de coñecer aos seus clientes antes de que comecen a gozar da súa estancia nas súas instalacións. As actividades que se realizan nunha contorna natural, fóra do ámbito normal de traballo fai que as relacións sexan máis estreitas e a resolución de problemas é máis eficaz. Esa contorna rural, é o que permite aos participantes que desconecten dos problemas diarios e faga que os participantes entren en contacto coa natureza mediante a realización de actividades de empresa, formación e turismo rural que fai que a aprendizaxe perdure no tempo
Palabras clave:
Descargas
Métricas
Detalles do artigo
Citas
Amorós y Ondeano, F. (1848). Nouveau manuel complet d´education physique, gymnastique et morale. París: Ediciones Revne EPS.
Aristóteles (1970). Política. Madrid: Instituto de Estudios Políticos.
Bank, J. (1985). Outdoor Development for Managers. Aldershot, USA: Gower Publishing Company Limited.
Blanchard,K. y Chesca, A. (1985). Antropología del Deporte. Barcelona: Bellaterra.
Cornejo Domínguez, C. (2001). J.J. Rousseau y la Educación Física. VII Simposium Historia de la Educación Física. Salamanca: Fundación Archipiélago (Universidad de Salamanca), pp. 69-83.
Coubertain, P. (1973). Ideario Olímpico. Barcelona: Ed. Doncel.
Covey, S. (1994). Los Siete Hábitos de la Gente Altamente Efectiva. Editorial Paidós.
Dewey, J. (1938). Experience and Education. New York: Simon and Schuster.
Flavin, M. (1996). Kurt Hahn´s School and Legacy: To discover you can be more and do more than you believed. Wilmington, Delaware: Middle Atlantic Press.
Gager, R. (1977) Experiential Education: Strengthening the Learning Process. Boulder: University of Colorado.
Juvenal, D. J. (1965). Sátiras. Madrid: Colección Austral-Espasa Calpe.
Locke, J. (1986). Pensamientos sobre la Educación. Madrid: Akal.
Mandell, R. (1986). Historia Cultural del Deporte. Barcelona: Bellaterra.
Rodríguez López, J. (2000). Historia del Deporte. Barcelona: Inde.
Rosseau, J.J. (1985). El Emilio o de la Educación. Madrid: Edaf.
Ruíz Olabuénega, J. I. (1994). Ocio y Estilos de Vida. (Informe Sociológico sobre la Situación Social en España. Sociedad para todos en el año 2000). Madrid: Fundación FOESSA.
Tuson, M. (1994). Outdoor Training for Employee Effectiveness. London: Institute of Personnel Management.
Vives, J. L. (1988). Diálogos y otros escritos. Barcelona: Ed. J. F. Alcina, Planeta.
Walsh, V. y Golins, G.L. (1976). The Exploration of the Outward Bound Process. Denver, CO: Colorado Outward Bound School.