A comercialización do turismo industrial
Contido principal do artigo
Resumo
Neste artigo exponse a creación dun produto turístico comerciable a partir dun recurso industrial, ben sexa unha instalación abandonada ou ben unha empresa en activo. Como introdución pártese da novidade desta tipoloxía turística e faise unha breve descrición do turismo industrial, así como dos recursos con el relacionados. A seguir, ofrécense unhas pautas para converter un deses recursos nun produto turístico atractivo e que se poida comercializar, ao tempo que se poñen exemplos de éxito. Ademais establécense as vantaxes e desvantaxes que este produto ofrece tanto ás empresas (activas ou inactivas) como aos propios destinos no seu desenvolvemento. Finalmente, a partir do contexto en que se atopa a comercialización, dentro do marco das novas tecnoloxías, establécense as posibles vías de comercialización de produtos turísticos relacionados co turismo industrial.
Palabras clave:
Descargas
Métricas
Detalles do artigo
Citas
Castillo Canalejo, A.M.; López-Guzmán Guzmán, T.J.; Millán Vázquez de la Torre, G. (2011): “Delimitación conceptual y consideraciones en torno al turismo industrial minero”. Turydes, vol. 4, nº 9.
European Route of Industrial Heritage, ERIH (2001): European Route of Industrial Heritage.
Fernández Zambón, G. y Guzmán Ramos, A. (2005): Patrimonio industrial y rutas turísticas culturales: algunas propuestas para Argentina. Universidad de Murcia. Cuadernos de Turismo, nº 15, pp. 97-112.
García, A. y Alburquerque, F.J. (2003): “El turismo de playa y el del sol y playa: ¿Sustitutivos o complementarios?”, Cuadernos de Turismo, nº 11, pp. 97-105.
García García, D. A. y Rivas Badillo, N. (2007): Usos turísticos del patrimonio industrial ferroviario en la ciudad de Puebla. Tesis Licenciatura. Universidad de las Américas Puebla.
Hospers, G. (2002): Industrial Heritage Tourism and Regional Restructuring in the European Union. European Planning Studies, 10 (3), pp. 397-404.
Lobo Montero, P. (1998): La comercialización turística de las ciudades históricas españolas. Ería. Revista Cuatrimestral de Geografía, nº 47, pp. 281-298.
Marchena Gómez, M. (1996): “La promoción y comercialización de los productos turísticos desde el desarrollo regional”, en Valdés Peláez, L. y Ruiz Vega, A.V. (coord.) Turismo y promoción de destinos turísticos: implicaciones empresariales, Universidad de Oviedo, Servicio de Publicaciones, pp. 241-255.
Nácher, J. (1997) : “Turismos alternativos, cooperación y desarrollo rural: Un análisis crítico” C.I.R.I.E.C. España. Revista de Debate sobre Economía Pública, Social y Cooperativa, nº 27, pp. 69-86.
Otgaar, A.; Van den Berg, L.; Berger, C.; Xiang R. (2010): Industrial tourism: Opportunities for City and Enterprise. Ashgate.
Plan de desarrollo turístico del Eume, (1998-2013): Asociación Euroeume.
Plan de dinamización del Producto turístico Ferrol-Ortegal (2006). Diputación de A Coruña.
Pardo Abad, C. J. (2004): “La reutilización del patrimonio industrial como recurso turístico. Aproximación geográfica al turismo industrial”. Treballs de la Societat Catalana de Geografía, nº 57, pp. 7-32.
Pey i Cazorla, J.M. (2011): Turismo y Patrimonio Industrial. Un recurso en tiempos de crisis. Curso de verano UAM.
Valls, J.F.; Bustamante, X.; Guzmán, F.; Vila, M. (2004): Gestión de destinos turísticos sostenibles. Barcelona: Gestión 2000.
Páginas web: