Contido principal do artigo

Iria Caamaño Franco
Universidade da Coruña
España
https://orcid.org/0000-0001-7983-8620
Vol. 4 Núm. 1 (2011), Monográfico, Páxinas 161-179
DOI: https://doi.org/10.17979/rotur.2011.4.1.1257
Recibido: xul. 20, 2015 Publicado: nov. 10, 2011
##submission.howToCite##

Resumo

Neste artigo exponse a creación dun produto turístico comerciable a partir dun recurso industrial, ben sexa unha instalación abandonada ou ben unha empresa en activo. Como introdución pártese da novidade desta tipoloxía turística e faise unha breve descrición do turismo industrial, así como dos recursos con el relacionados. A seguir, ofrécense unhas pautas para converter un deses recursos nun produto turístico atractivo e que se poida comercializar, ao tempo que se poñen exemplos de éxito. Ademais establécense as vantaxes e desvantaxes que este produto ofrece tanto ás empresas (activas ou inactivas) como aos propios destinos no seu desenvolvemento. Finalmente, a partir do contexto en que se atopa a comercialización, dentro do marco das novas tecnoloxías, establécense as posibles vías de comercialización de produtos turísticos relacionados co turismo industrial.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Métricas

Cargando métricas ...

Detalles do artigo

Citas

Castillo Canalejo, A.M.; López-Guzmán Guzmán, T.J.; Millán Vázquez de la Torre, G. (2011): “Delimitación conceptual y consideraciones en torno al turismo industrial minero”. Turydes, vol. 4, nº 9.

European Route of Industrial Heritage, ERIH (2001): European Route of Industrial Heritage.

Fernández Zambón, G. y Guzmán Ramos, A. (2005): Patrimonio industrial y rutas turísticas culturales: algunas propuestas para Argentina. Universidad de Murcia. Cuadernos de Turismo, nº 15, pp. 97-112.

García, A. y Alburquerque, F.J. (2003): “El turismo de playa y el del sol y playa: ¿Sustitutivos o complementarios?”, Cuadernos de Turismo, nº 11, pp. 97-105.

García García, D. A. y Rivas Badillo, N. (2007): Usos turísticos del patrimonio industrial ferroviario en la ciudad de Puebla. Tesis Licenciatura. Universidad de las Américas Puebla.

Hospers, G. (2002): Industrial Heritage Tourism and Regional Restructuring in the European Union. European Planning Studies, 10 (3), pp. 397-404.

Lobo Montero, P. (1998): La comercialización turística de las ciudades históricas españolas. Ería. Revista Cuatrimestral de Geografía, nº 47, pp. 281-298.

Marchena Gómez, M. (1996): “La promoción y comercialización de los productos turísticos desde el desarrollo regional”, en Valdés Peláez, L. y Ruiz Vega, A.V. (coord.) Turismo y promoción de destinos turísticos: implicaciones empresariales, Universidad de Oviedo, Servicio de Publicaciones, pp. 241-255.

Nácher, J. (1997) : “Turismos alternativos, cooperación y desarrollo rural: Un análisis crítico” C.I.R.I.E.C. España. Revista de Debate sobre Economía Pública, Social y Cooperativa, nº 27, pp. 69-86.

Otgaar, A.; Van den Berg, L.; Berger, C.; Xiang R. (2010): Industrial tourism: Opportunities for City and Enterprise. Ashgate.

Plan de desarrollo turístico del Eume, (1998-2013): Asociación Euroeume.

Plan de dinamización del Producto turístico Ferrol-Ortegal (2006). Diputación de A Coruña.

Pardo Abad, C. J. (2004): “La reutilización del patrimonio industrial como recurso turístico. Aproximación geográfica al turismo industrial”. Treballs de la Societat Catalana de Geografía, nº 57, pp. 7-32.

Pey i Cazorla, J.M. (2011): Turismo y Patrimonio Industrial. Un recurso en tiempos de crisis. Curso de verano UAM.

Valls, J.F.; Bustamante, X.; Guzmán, F.; Vila, M. (2004): Gestión de destinos turísticos sostenibles. Barcelona: Gestión 2000.

Páginas web:

http://www.es.franceguide.com

http://www.byxatic.com