Contido principal do artigo

Luca Savoja
University of Turin, Italy
Italia
Vol. 4 Núm. 1 (2011), Monográfico, Páxinas 33-56
DOI: https://doi.org/10.17979/rotur.2011.4.1.1252
Recibido: xul. 20, 2015 Publicado: nov. 10, 2011
##submission.howToCite##

Resumo

O turismo industrial é un concepto complexo que abarca moitas actividades turísticas. Unha delas é o chamado “turismo de industria viva”, que toma substancia no visitar por pracer compañías e empresas industriais mentres están funcionando. O turismo de industria viva é unha actividade encamiñada a proporcionar un coñecemento directo dos procesos e produtos típicos e representativos do territorio local. Pode haber varios tipos de motivacións para esta tipoloxía turística, desde as máis orientadas ao turismo escolar e/ou de estudo ata as máis lúdicas, en que o desexo de coñecer se combina coa posibilidade de probar, experimentar e comprar produtos. Este artigo céntrase nunha discusión sobre as principais características do Living Industry Tourism, do seu potencial e as súas debilidades como produto comercial na área do turismo. Ademais, para mostrar como é posible transformar esta atracción potencial nunha oportuni-dade concreta para os turistas, no artigo preséntanse algúns detalles dun caso innovador en que as visitas de empresa se van ofrecendo ao segmento dos turistas individuais do mesmo xeito que as outras atraccións turísticas dunha gran cidade como Turín (Italia).

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Métricas

Cargando métricas ...

Detalles do artigo

Citas

AA.VV. (1999): 100 luoghi dell’industria a Torino e in Piemonte, Associazione Torino Città Europea, Torino.

Álvarez Sousa, A. (2005): La contribución del turismo al desarrollo integral de las sociedades receptoras. Aspectos teóricos-metodológicos, Política y Sociedad, 42 (1).

Amari, M. (2010): L’industria sposa il turismo, La Rivista del Turismo-Touring Club Italiano, vol. 3.

Beritelli, P. (2011): Cooperation among Prominent Actors in a Tourist Destination, Annals of Tourism Research, 38 (2).

Crompton, J. (1979): Motivation for Pleasure Vacation, Annals of Tourism Research, 6 (4), 1979.

Di Iorio, V. et al. (2006): Marketing per il turismo d’impresa, PromoVeneto, Vicenza.

Farrell B.; Twining-Ward, L. (2004), Reconceptualizing Tourism, Annals of Tourism Research, 31 (2).

Giddens, A. (2000): The Third Way and Its Critics, Polity Press, Cambridge.

Jansen-Verbeke, M. (1998): Tourismification of Historical Cities, Annals of Tourism Research, 25 (3).

MacCannell, D. (1976): The Tourist, Schocken Books, New York.

Morice, J-R. (2006): La visite d’entreprise en Europe. Un champ à explorer, Cahier Espace, vol. 92.

Savoja, L. (2009): L’identità locale come fattore di successo turistico, Aracne, Roma.

Savoja, L. (2009): Lo típico como recurso turístico entre sostenibilidad social y participación popular, in M. Latiesa Rodríguez, I. Puertas Cañaveral, J. L. Paniza Prados (eds), El Turismo en el Mediterráneo. Posibilidades de desarrollo y cohesión, Editorial Universitaria Ramón Areces, Madrid, 2009.

Savoja, L. (2010): La visita d’impresa come prodotto turistico. Una ricerca europea sui fattori di attrazione e le prospettive del turismo d’impresa, CCIIAA, Torino.

Urry, J. (1990): The Tourist Gaze, Sage, London.

Van den Berg, L. et al. (2010): Visita de empresa: una oportunidad para la ciudad y la empresa, in A. Zárate Martín & J-R. Morice (eds.), Visita de empresa y turismo: contexto español y perspectivas europeas, Cámara de Comercio e Industria de Toledo, Toledo.

Zárate Martín, A. (2010): La visita de empresa en España: una modalidad en expansión, in A. Zárate Martín & J-R. Morice (eds.), Visita de empresa y turismo: contexto español y perspectivas europeas, Cámara de Comercio e Industria de Toledo, Toledo.