A ensinanza da nutrición humana na Educación Primaria desde unha perspectiva mediambiental

Autores

  • Juan Rivadulla López
  • Susana García Barros
  • Cristina Martínez Losada

DOI:

https://doi.org/10.17979/ams.2013.01.015-016.777

Palavras-chave:

Nutrición humana, Educación Primaria, Educación Ambiental, Currículum.

Resumo

Neste traballo analízanse os obxectivos, os contidos e os criterios de avaliación do currículum de Educación Primaria de Galicia referidos á nutrición humana en xeral e á súa relación co medio ambiente en particular. O resultado desta análise mostra que existe unha idea restrinxida nalgúns dos contidos que deben ser ensinados sobre a nutrición humana, xa que se centran mais que todo na alimentación e a saúde, mentres que fan escasas referencias á idea global de nutrición e á súa relación co medioambiente. Partindo da análise do currículum, desenvolvéronse unha serie de ideas chave relacionadas co tópico para ensinar en Educación Primaria e que se aglutinan ao redor de catro ámbitos de estudo: a) o concepto de nutrición e a súa finalidade; b) os órganos e sistemas que interveñen na mesma; c) a alimentación e a súa importancia para a saúde e d) a repercusión do proceso nutritivo no medio.

Downloads

Não há dados estatísticos.

Downloads

Como Citar

Rivadulla López, J., García Barros, S., & Martínez Losada, C. (2014). A ensinanza da nutrición humana na Educación Primaria desde unha perspectiva mediambiental. AmbientalMENTEsustentable, 01(015-016), 19–29. https://doi.org/10.17979/ams.2013.01.015-016.777

Edição

Secção

Marco teórico