Vol. 01 No. 017 (2014)

					View Vol. 01 No. 017 (2014)

A Educación Ambiental é un ámbito profesional que en moitos países iberoamericanos e lusófonos está sen regular, polo que en moitos deles comezaron a despuntar movementos  de cara á profesionalización do sector. A formación a xogado un papel fundamental, por unha banda, porque facilitou a adquisición de coñecementos e técnicas, e por outras banda porque otorgou titulacións e credenciais a un importante número de profeionais que agora reivindican normalizar a súa situación.

Neste número algúns autores realizan aportacións arredor da formación dos profesionais en distintos contextos e realidades, e outros mostran espazos de especialización e acción da Educación Ambiental.


Por outra banda, adiántase un artigo sobre un estudo de como está a afectar a crise económica no sector da Educación Ambiental. Un análise e reflexión tan oportuno como necesario.


Desde o Consello de Dirección entendemos que este número non pecha nin aborda o tema na súa totalidade, polo que o entendemos como un convite para seguir profundizando e avanzado nestas cuestións.

Published: 2016-06-15

Full Issue

Theoretical frameworks

  • The training of professionals working with environmental education in public bodies in the extreme west of São Paulo / Brazil

    Angélica Góis Morales Izabel Castanha Gil Cristina Hashimoto
    7-23
    View Abstract

Trajectories and challenges

  • The impact of the economic crisis in the field of Environmental Education in Galicia: a comparative analysis of the professional situation in 2007 and 2013

    Pablo Ángel Meira Cartea María Barba Núñez Juan José Lorenzo Castiñeiras
    25-50
    View Abstract

Resources and social tools

  • The Comic strips, graphic humor and Nature

    Tomás Cuesta González
    51-59
    View Abstract

Bank of best practices