Ir ao contido principal
Ir ao menú de navegación principal
Ir ao pé de páxina do sitio
Open Menu
Último número
Números anteriores
Acerca de...
Acerca do Xornal
Envíos
Equipo editorial
Declaración de privacidade
Contacto
Procurar
Rexistro
Iniciar sesión
Inicio
/
Arquivos
/
Vol. 28 (2022)
Vol. 28 (2022)
DOI:
https://doi.org/10.17979/rlex.2022.28.1
Publicada:
2023-02-13
Artigos
Cultura e ideoloxía: a imaxe de España na lexicografía bilingüe español-italiano
Cesáreo Calvo Rigual
7-29
PDF (Español)
Estudo léxico dos americanismos contidos na Historia verdadera de la conquista de la Nueva España
Gaspar Fernández Moradas
31-66
PDF (Español)
Verbos de apoio e dicionarios de ELE: dificultades para a consulta lexicográfica
Ángel Huete-García
67-84
PDF (Español)
Exemplo na teoría lexicográfica e exemplificación nos dicionarios de ELE
Jiani Liu
85-104
PDF (Español)
As voces moral e morera na historia do español a partir dun tratado de Gonzalo de las Casas
Pedro Mármol Ávila
105-134
PDF (Español)
Cuestións de ortografía no DLE (2014): análise dunha selección de anglicismos e cultismos
Iván Nauzet Ramírez Sánchez
135-182
PDF (Español)
Status teórico e definición do exemplo lexicográfico (monolingüe e bilingüe)
Alfonso Rascón Caballero
183-206
PDF (Español)
A imperfección nos dicionarios: estudo teórico sobre a transmisión das erratas nos últimos séculos
Santiago Rodríguez-Rubio Mediavilla
207-222
PDF (Español)
Como sardinas en lercha
Guillermo Rojo
223-258
PDF (Español)
Recensións
[DIWICA] Wichi-siwele lhayhilh / Diccionario wichí-castellano. Buenos Aires, INILSyT, Universidad Nacional de Formosa & IFLH, Universidad de Buenos Aires & DILA, CAICyT-CONICET, 2021.
Victoria de los Ángeles Boschiroli
261-264
PDF (Español)
Prieto García-Seco (2021): Un eslabón recuperado de la lexicografía española. La impresión retocada del Diccionario académico de 1780, Madrid, Visor Libros, 123 pp. (Prólogo de Pedro Álvarez de Miranda).
Cecilio Garriga
265-266
PDF (Español)
Idioma
English
Español
Galego
Información
Para os lectores/as
Para os autores/as
Para os bibliotecarios/as