A experiencia educativa do Xardín Botánico de Córdoba

Autores

  • Bárbara Martínez Escrich Educadora Ambiental do Xardín Botánico de Córdoba (España)

DOI:

https://doi.org/10.17979/ams.2008.02.06.764

Palavras-chave:

Xardín botánico, biodiversidade, educación ambiental, deseño de programas educativos

Resumo

Os xardíns botánicos de hoxe en día desenvolven funcións que van máis alá das relacionadas co estudo e a conservación da diversidade vexetal. A educación ambiental con verteuse nun dos principais puntos de preocupación para os xardíns botánicos e moitos destes aspiran a promover a idea de desenvolvemento sustentable nos seus visitantes. Porén, é posible que algúns dos programas educativos desenvolvidos nos xardíns botánicos presenten carencias respecto aos verdadeiros obxectivos da educación ambiental. Cuestións como a participación e o compromiso teñen que ser tidas en conta á hora de deseñarmos os programas educativos, para o cal son fundamentais aspectos como a avaliación e a investigación educativa.

Downloads

Os dados de download ainda não estão disponíveis.

Edição

Secção

Trajetórias e desafios

Como Citar

A experiencia educativa do Xardín Botánico de Córdoba. (2013). AmbientalMENTEsustentable, 2(06), 39-56. https://doi.org/10.17979/ams.2008.02.06.764