Contido principal do artigo

Víctor Bastante Granel
Profesor Axudante Doutor, Universidade de Almeria
España
https://orcid.org/0000-0002-2483-5294
Lucía Moreno García
Profesor Axudante Doutor, Universidade de Almería
España
https://orcid.org/0000-0002-6522-5257
Vol. 24 (2020), Innovación docente, Páxinas 213-221
DOI: https://doi.org/10.17979/afdudc.2020.24.0.7496
Recibido: xan. 28, 2021 Publicado: feb. 4, 2021
##submission.howToCite##

Resumo

A "gamificación" ou "gamificación" é unha metodoloxía didáctica de escaso uso no campo das ciencias xurídicas. Por este motivo, preténdese resaltar os beneficios do uso das técnicas dos xogos no ámbito educativo. Estes beneficios xustificaron a creación da plataforma dixital “Ludoteca Xurídica”, que naceu no desexo de promover o uso de xogos educativos no campo do Dereito.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Detalles do artigo

Citas

Barbosa González, A., Raposo Rivas, M. y Martínez Figueira, E. “Recursos para analizar el diseño y puesta en práctica de la gamificación en el aula”, en VV. AA. (López-Meneses, Cobos-Sanchiz, Martín-Padilla, Molina-García y Jaén-Martínez, eds.), Experiencias pedagógicas e innovación educativa: Aportaciones desde la praxis docente e investigadora, Barcelona, 2018, pp. 843-852, disponible en: https://rio.upo.es/xmlui/handle/10433/6411

Bastante Granell, V. y Moreno García, L., “Plataforma digital «ludoteca jurídica»: una apuesta por la «gamificación» en Derecho”, Revista Jurídica de Investigación e Innovación Educativa (REJIE Nueva Época), nº 21, 2020, pp. 25-44, disponible en: http://www.revistas.uma.es/index.php/rejienuevaepoca/article/view/7531

Borrás Gené, O., Fundamentos de la gamificación, Gabinete de Tele-Educación de la Universidad Politécnica de Madrid, Madrid, 2015.

García Jiménez, A., “Serious games y gamificación, ¿en qué se diferencian?”, en El Blog de Gestazión, entrada de 13 de noviembre de 2017; disponible en https://blog.gestazion.com/

Gutiérrez-Artacho, J. y Olvera Lobo, M. D., “Gamificación para la adquisición de competencias en la educación superior: el caso de la traducción e interpretación”, en VV. AA. (Padilla Castillo, dir.), Aulas virtuales, fórmulas y prácticas, Madrid, 2017, pp. 199-216, disponible en: https://digibug.ugr.es/handle/10481/48382

Hunter, D. y Werbach, K., Gamificación. Revoluciona tu negocio con las técnicas de los juegos, Madrid, 2014.

Rodríguez, F. Y Santiago, R., Gamificación: cómo motivar a tu alumnado y mejorar el clima en el aula, Madrid, 2015.

Ruda González, A. y Yoldi Altamirano, C. “Aprender jugando. Experiencias de aprendizaje mediante juegos en la Facultad de Derecho de la UdG”, Revista CIDUI, nº 2, 2014, pp. 1-11, disponible en: https://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/567

Sánchez Aparicio, J. C., “Gamificación, gamification, ludificación… ¿cómo me llamo?”, en el blog ‘El diario de Snackson’, entrada de 30 de junio de 2015; disponible en http://www.snackson