Alfabetización oceánica: comunicarse para (a)mar
Contido principal do artigo
Resumo
Unha das misións do Centro de Seguimento e Interpretación Ambiental (CMIA) de Vila do Conde é a comunicación da ciencia relacionada co Océano, desenvolvendo numerosas actividades que inclúen exposicións, charlas, actividades prácticas, conversas con científicos, entre outras. CMIA pretende comunicarse de forma eficiente, creativa e atractiva. Para acadar este obxectivo, o presente estudo pretende avaliar a relevancia do Océano para a Comunidade de Países de Lingua Portuguesa (CPLP) e como os centros de investigación, museos, organizacións non gobernamentais (ONG) ou outras institucións que difunden a ciencia poden optimizar a súa misión. de segundo a opinión de como a poboación busca e desexa ver comunicada información sobre investigacións realizadas por investigadores e comunicadores. Os datos recolléronse mediante cuestionarios entregados a persoas da comunidade da CPLP que responderon voluntariamente. Os principais resultados mostran que o 99,6% dos enquisados cre que os investigadores deben divulgar os resultados das súas investigacións. Na súa opinión, esta información debería difundirse a través de medios como as redes sociais, a televisión e as webs gobernamentais e oficiais. Este estudo contribuíu ao coñecemento das mellores ferramentas de comunicación que permitan aumentar a alfabetización científica da comunidade, promovendo o interese pola investigación científica realizada a favor do Océano e a súa protección.
Palabras clave:
Descargas
Detalles do artigo
Citas
ERC – Públicos e consumos de media: o consumo de notícias e as plataformas digitais em Portugal e em mais dez países (2015), p. 1-116.