Sostibilidade: da escola ao río
Contido principal do artigo
Resumo
O proxecto Sostibilidade: da escola ao río ten como directriz promover o recoñecemento das múltiples relacións estabelecidas na conca hidrográfica de ríos urbanos a partir da articulación entre alumnos, profesores e profesionais da área de saneamento. Con accións de monitoramento de ríos próximos das escolas e evidencias da realidade socioambiental nas áreas do entorno realízanse prácticas que contribúen para a preservación da calidade destes corpos hídricos.A motivación inicial para a realización do proxecto foi o carácter mobilizador da práctica que prevé en súa #metodoloxía a participación da empresa, de escolas estaduais e técnicas en medio Ambiente e a comunidade local. Por tanto, trátase dunha acción integrada, que une estado e sociedade, co obxectivo de diseminar o concepto de sostibilidade demostrando como el pode ser aplicado á calidade e á conservación dos recursos hídricos e, en particular, aos ríos urbanos. Para este estudo foron analizadas a propostas e os resultados das accións desenvolvidas entre 2013 e 2014. Tamén foron analizados relatos obtidos en viaxes de acompanhamento as accións no interior do estado con gestores socioambientais e membros das comunidades escolares.
Palabras clave:
Descargas
Detalles do artigo
Citas
GIDDENS, Anthony (2012). Meio Ambiente. In: Sociologia. Tradução: Ronaldo Cataldo Costa, revisão técnica: Fernando Coutinho Cotanda. 6º edição. . Porto Alegre. Rio Grande do sul. Penso. 2012. p 121 – 154.
BOUGUERRA, Mohamed (2004). As batalhas da água: por um bem comum da humanidade. Tradução: Jpão Batista Kreuch. Rio de Janeiro. Petrópolis.
JACOBI, Pedro (2003). Educação Ambiental, cidadania e sustentabilidade. Cadernos de pesquisa, nº 118, p. 189 – 205.
LEFF, Enrique (2009). Ecologia, Capital e Cultura: a territorialização da racionalidade ambiental. Petrópolis: Vozes.