Contido principal do artigo

António Gomes Ferreira
Faculdade de Psicologia e de Ciências da Educação, Universidade de Coimbra (GRUPOEDE, CEIS20, UC)
Portugal
https://orcid.org/0000-0002-3281-6819
Luís Mota
Instituto Politécnico de Coimbra, Escola Superior de Educación, Universidade de Coimbra (GRUPOEDE, CEIS20, UC)
Portugal
https://orcid.org/0000-0003-4014-9590
Vol. 22 (2018), Miscelánea, Páxinas 133-152
DOI: https://doi.org/10.17979/srgphe.2018.22.0.5483
Recibido: xul. 5, 2019 Publicado: xul. 5, 2019
##submission.howToCite##

Resumo

A análise céntrase no programa das Casas do Neno encadrado na obra social e educativa edificada pola acción, sucesiva, das Xuntas Xeral do Distrito de Coimbra, da Provincia da Riba Litoral e Distrital de Coimbra, lideradas por Fernando Bissaya Barreto, entre 1927 e 1974. Discútese o programa polo viés da innovación en educación en tanto introdución do novo e a reconfiguración das relacións co saber e o poder. Interpelamos un conxunto multivariado de fontes arquivísticas, e.g., procesos de admisión ás Casas do Neno, os libros de actas, plantas e alzados, fotografías e un conxunto de traballos elaborados por aprendices. Das fontes publicadas destácanse a prensa escrita e algunhas publicacións contemporáneas dos acontecementos. O corpus documental foi suxeito ao método crítico e á análise de contido e recorreuse á triangulación de fontes para unha lectura máis totalizante. Obtívose unha comprensión complexa da realidade educacional, captando dimensións de innovación educativa e dos seus límites.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Detalles do artigo