Política e educación en Antonio Gramsci
Contido principal do artigo
Vol. 21 (2017), Miscelánea, Páxinas 191-200
Recibido: nov. 30, 2018
Aceptado: nov. 30, 2018
Publicado: out. 10, 2018
Resumo
O artigo, escrito con ocasión do 80 aniversario da morte de Antonio Gramsci, pretende subliñar a centralidade que o político italiano asigna á cultura e á educación no proxecto de construír unha alternativa á sociedade burguesa. E ao repensar o marxismo á luz da nova situación histórica italiana (e internacional), Gramsci identifica na filosofía da praxe e na relación entre intelectuais e masas as condicións para a construción dunha "cultura hexemónica" e un "principio educativo", capaz adestrar ao home novo (o Leonardo moderno) e realizar a sociedade comunista.
Palabras clave:
marxismo, filosofía de la praxis, relación entre intelectuales y masas, principio educativo, formación humana, organización escolar marxismo, filosofía da praxe, relación entre intelectuais e masas, principio educativo, formación humana, organización escolar marxismo, filosofia da praxis, relação entre intelectuais e massas, princípio educativo, formação humana, organização escolar marxism, philosophy of praxis, relationship between intellectuals and the masses, educational principle, human training, school organization
Descargas
Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.