Contido principal do artigo

José Teixeira
Universidade do Minho
Portugal
https://orcid.org/0000-0003-2272-3464
Vol. 17 (2016), Artigos, Páxinas 165-183
DOI: https://doi.org/10.17979/rgf.2016.17.0.1874
Publicado: nov. 8, 2016
##submission.howToCite##

Resumo

A partir da palabra “cascavelho” utilizada por un entrevistado do Perfil Sociolingüístico da Fala Bracarense1 (e dado o facto de que ningún dicionario da Lingua Portuguesa a rexistra), efectuouse un conxunto de máis de 500 inquéritos feitos no Norte de Portugal para tentar percibir:
1. A actual existencia ou non da palabra no léxico rexional da zona xeográfica que inclúe a fala bracarense;
2. A dimensión sociocognitiva que a palabra evidencia;
3. A relación entre o coñecemento da palabra e as dimensións rexionais e etarias;
4. O léxico como un sistema aberto, composto por unidades que foron estruturantes, mais que poden desaparecer sen (case) deixaren vestixios.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Métricas

Cargando métricas ...

Detalles do artigo

Citas

Cortés Y Vásquez, Luis L. (1954). El dialecto galaico-portugués hablado en Lubián (Zamora). Toponimia, textos y vocabulario. Salamanca: Ediciones Universidad de Salamanca.

Fauconnier, Gilles, & Turner, Mark (1996). “Blending as a central process of grammar”. En Goldberg, Adele (ed.), Conceptual Structure, Discourse and Language, 113-130. Stanford: CSLI Publications.

Fauconnier, Gilles, & Turner, Mark (1998). “Conceptual Integration Networks”, Cognitive Science, 22(2), 133-187. DOI: https://doi.org/10.1207/s15516709cog2202_1.

Fauconnier, Gilles, & Turner, Mark (2002). The way we think – conceptual blending and the mind´s hidden complexities. New York: Basic Books. DOI: https://doi.org/10.1086/378014.

Lakoff, George, & Johnson, Mark (1980). Metaphors We Live By. Chicago: The University of Chicago Press. DOI: https://doi.org/10.7208/chicago/9780226470993.001.0001.

Neves, António Amaro (1994). “Vir à luz—práticas e crenças associadas ao nascimento”, Revista de Guimarães, 104, 51-81.