Vol 1, No 19 (2015)

Educación Ambiental estratéxica

DOI: https://doi.org/10.17979/ams.2015.19.0

A educación ambiental non está presente nas axendas políticas de moitos dos países; neste momento, no que os problemas ambientais parecen non ter límites e a súa gravedade resulta asustadora, moitas administracións públicas e entidades privadas desvían a súa antención, inhibiéndose da súa responsabilidade cara á sociedade.
Este número da revista recolle unha serie de propostas de acción en distintos escenarios: desde a participación política, á formación do profesorado nas Universidades ou dos axentes ou guías-intérpretes no marco da Unión Europea, até en espacios tan concretos como son os Centros de Interpretación Ambiental.
Presentamos ademáis a proposta de texto da Axenda 2030 proposta desde Nacións Unidas,
Transformando Nosso Mundo: A Agenda 2030 para o Desenvolvimento Sustentável, na que
se quere marcar un Plan de Acción a través dos obxectivos globais. Esta Axenda contén 17
Obxectivos de Desenvolvimento Sustentável e 169 metas a cadar até o ano 2030.
Unha vez máis, ambientalMENTE sustentable desexa ser ese espacio de reflexión e intercambio coa intención de promover un Planeta máis equitativo e comprometido coa vida.

Full Issue

View or download the full issue PDF (Galego)

Table of Contents

Theoretical frameworks

Construindo uma Política Pública estruturante voltada à prevenção de danos e ilícitos ambientais através de processos educadores emancipatórios PDF (Galego)  7-57
Isis Akemi Morimoto, Marcos Sorrentino  

Trajectories and challenges

A horticultura terapéutica como ferramenta para mellorar a calidade de vida das persoas maiores residentes nun centro residencial: O proxecto “VIMIHORTA” PDF (Galego)  73-87
Mª Carmen Ameijeiras Arias  
Traballando cos mestres en formación na educación para a sustentabilidade: O coñecemento e conservación da biodiversidade PDF (Galego)  59-71
Anxela Bugallo  

Resources and social tools

Análise dos centros de interpretação ambiental portugueses PDF (Português (Brasil))  80-107
Pedro Morais, António Dinis Ferreira, Javier Benayas  

Bank of best practices

HeriQ: buscando a autoestrada cara a calidade da formación en Interpretación PDF (Galego)  109-114
Evarist March  

Documents

Transformando Nosso Mundo PDF (Português (Brasil))  115-133
Nações Unidas ara a Europa Ocidental