Contido principal do artigo

Carlos Vales Vázquez
Director do CEIDA (Galicia-España)
Vol. 02 Núm. 04 (2007), Marco teórico, Páxinas 11-19
DOI: https://doi.org/10.17979/ams.2007.02.04.879
Recibido: xul. 1, 2015
##submission.howToCite##

Resumo

O proceso de empobrecemento da biodiversidade da Terra é, xuntamente co Cámbio Climático, a maior ameaza ambiental que enfrenta a humanidade na actualidade, e vai condicionar gravemente as suas expectivas de benestar futuro. Neste artigo sinálase por qué a biodiversidade é importante, por que se degrada, as potenciais consecuencias desa degradación, así como as dificultades que plantexa tanto sensibilizar á opinión pública sobre a gravidade do problema como comprometela a poñer freo a este proceso e cambiar a tendencia. Apóntanse algunhas posibilidades e liñas de traballo para que a educación ambiental, en canto instrumento social, poida constribuir neste ámbito. Xurdida para facer fronte á crise ambiental, a educación ambiental atopouse desde os seus inicios con desafíos que sobardan as súas posibilidades reais como ferramenta para o cámbio. Porén, conta con instrumentos, recursos e experiencia para facer aportacións relevantes no camiño de tentar cambiar as tendencias ecocidas.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Detalles do artigo