Contido principal do artigo

Pablo Montero Souto
Universidade de Santiago de Compostela (Galicia-España)
Vol. 02 Núm. 08 (2009), Traxectorias e retos, Páxinas 65-85
DOI: https://doi.org/10.17979/ams.2009.02.08.838
Recibido: xuño 30, 2015
##submission.howToCite##

Resumo

Os Relatorios do Desenvolvemento Humano, publicados polo Programa das Nacións Unidas para o Desenvolvemento dende a década dos noventa, conteñen un conxunto de importantes referentes pedagóxicos para validar a necesidade dunha Educación Social e Ambiental de marcado carácter ético, cívico e político. Con tal hipótese, a lectura do concepto Desenvolvemento Humano, institucionalizado no seno da Organización das Nacións Unidas, suxire que a educación ha de servir para ampliar as opcións das persoas e dos grupos sociais, brindándolle a cadaquén a oportunidade de levar unha vida que teña motivos para valorar, de modo que os poboadores do planeta poidan exercer a liberdade de ser quen son para participar de todos beneficios do seu desenvolvemento. En todo caso, remitindo estas perspectivas ao proxecto dunha educación que está chamada a ser eminentemente crítica cos actuais modelos de riqueza, crecemento, progreso, benestar social, calidade de vida etc., tanto como coa xeración das alternativas que os veñan a substituír.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Detalles do artigo