Contido principal do artigo

Alicia Fernández Rodríguez
Real Jandín Juan Carlos I. Universidade de Alcalá (España)
España
Vol. 01 Núm. 015-016 (2013), Banco de boas prácticas, Páxinas 93-106
DOI: https://doi.org/10.17979/ams.2013.01.015-016.782
Recibido: xuño 30, 2015
##submission.howToCite##

Resumo

Co fin de pescudar si os alumnos alcanzaron os obxectivos establecidos nunha actividade de educación ambiental, temos que recorrer á avaliación, unha tarefa complicada pero necesaria. En ocasións, en contornas de aprendizaxe non formal, a avaliación non se leva a cabo ou se realiza moi someramente. Entre as principais causas identificadas atópanse a falta de formación dos educadores sobre temas de avaliación ou á falta de tempo, xa que os alumnos que visitan os centros de educación ambiental non o fan de xeito continuado, senón de xeito ocasional, polo que o seguimiento do seu progreso con vértese nunha ardua tare fa. Ao contrario, existen varios métodos exitosos aplicables a actividades baseadas na indagación en contornas de educación non formal. A través do Proxecto Europeo INQUIRE, cuxo obxectivo foi estender o Ensino das Ciencias Baseada na Indagación a través de Europa, puxéronse en práctica algúns destes métodos de avaliación: mapas conceptuais, mapas mentais, debuxos conceptuais, cuestionarios, observación e preguntas directas.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Detalles do artigo