Contido principal do artigo

Olaya Álvarez
. Universitat de les Illes Balears (España)
España
Vol. 01 Núm. 015-016 (2013), Marco teórico, Páxinas 7-18
DOI: https://doi.org/10.17979/ams.2013.01.015-016.776
Recibido: xuño 30, 2015
##submission.howToCite##

Resumo

A necesidade de facer fronte á situación ecolóxicamente insostible na que nos atopamos puxo de manifesto a importancia da alfabetización ambiental. Requírese promover, desde os sistemas escolares especialmente, o desenvolvemento dunha cidadanía alfabetizada ambientalmente. Esta alfabetización pasa polo profesorado, que desde a súa práctica docente debería asumir un papel fundamental como educador ambiental. Por iso, é necesario que na súa formación inicial nos títulos de Grado, contémplense competencias que aseguren a súa adecuada alfabetización ambiental e garantir asía inclusión da educación ambiental na escola.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Detalles do artigo