Contido principal do artigo

Teresa Filomena Pinto dos Santos
Câmara Municipal da Maia
Portugal
Vol. 23-24 Núm. 1 (2017), Educación ambiental, nas escolas e nas universidades, Páxinas 233-237
DOI: https://doi.org/10.17979/ams.2017.23-24.1.3379
Recibido: mar. 15, 2018 Aceptado: mar. 15, 2018 Publicado: mar. 30, 2018
##submission.howToCite##

Resumo

Este artigo pretende dar a coñecer a importancia dos proxectos de educación ambiental no 1º Ciclo de Educación Básica, a través de Actividades de Enriquecemento Curricular (AEC). É nos primeiros anos de escolaridade que os estudantes deben comezar a traballar en temas relacionados coa educación ambiental, co fin de sensibilizalos sobre as boas prácticas ambientais. Neste contexto, o proxecto “Reciclamos ou Mundo” apareceu no Grupo Escolar Gonçalo Mendes dá Maia, en alianza co Concello de Maia, impulsado pola AEC. O proxecto en cuestión tiña como obxectivo concienciar aos estudantes sobre a importancia dos conceptos de reciclaxe, a política 4'RS e a importancia dunha correcta xestión dos residuos. Tamén tivo o propósito de alertar aos estudantes sobre os impactos negativos que ocasiona a produción de residuos e coñecer o camiño desde a súa produción ata o seu destino final.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Detalles do artigo

Citas

Lieury, A., Fenouillet, F. (s/d). Ensinar e Aprender: Motivação e Sucesso Escolar. Barcarena: Editorial Presença.

Nespor, J. (2000). School field trips and the curriculum of public spaces. Journal of Curriculum Studies, 32 (1), 25-43.

Oliveira, M. M. G. T. (2008). As Visitas de Estudo e o ensino e a aprendizagem das Ciências Físico-Químicas: um estudo sobre concepções e práticas de professores e alunos. Tese de Mestrado não publicada: Universidade do Minho.

Schmidt, L., Nave, J. G., Guerra, J. (2010). Educação Ambiental. Balanço e perspetivas para uma agenda mais sustentável. Lisboa: Instituto de Ciências Sociais da Universidade de Lisboa.