Contido principal do artigo

Maria Jasylene Pena de Abreu
WWF-Brasil
Brasil
https://orcid.org/0000-0002-8280-0436
Ana Cíntia Guazzelli
Autónoma
Brasil
Vol. 02 Núm. 020 (2015), Educación ambiental, redes sociais e tecnoloxías da información, Páxinas 1923-1933
DOI: https://doi.org/10.17979/ams.2015.02.020.1706
Recibido: xuño 12, 2016 Publicado: dec. 14, 2015
##submission.howToCite##

Resumo

Nos últimos cinco anos, co fin de contribuír á implementación das unidades de conservación brasileiras dun xeito máis eficaz, WWF-Brasil busca innovar e desenvolver actividades a través dos servizos dispoñibles nas chamadas redes sociais en liña. O ciberespazo foi unha ferramenta para apoiar a discusión, compartir experiencias e producir material informativo de dous grupos diferentes: Comunidade de ensino e aprendizaxe en unidades de conservación de planificación e Comunidade de ensino e aprendizaxe na xestión participativa de áreas protexidas. Para superar as barreiras xeográficas propias do Brasil e sistematizar as experiencias, WWF-Brasil, en colaboración con outras organizacións non gobernamentais e axencias gobernamentais, estivo profundizando nos temas de "xestión participativa" e "elaboración dun plan de xestión", co obxectivo de contribuír á implementación de unidades de conservación brasileiras dun xeito máis eficaz. O traballo céntrase en dúas comunidades virtuais de ensino e aprendizaxe que abordan estes dous temas. En ambos, o sistema operativo prodúcese a través de reunións presenciais, unha ou dúas ao ano, e en discusións en liña, utilizando servizos gratuítos dispoñibles, como Google Doc.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Detalles do artigo

Citas

ARGUEDAS. S. M. (2008). Proposta Técnica para a Formação de uma Comunidade de Ensino e Aprendizagem sobre Planos de Manejo para o Brasil. ELAP/WWF/ GTZ, 2008.

CARRILLO, A.C.; LUZ, L.; CATAPLAN. M. I; ARGUEDAS, S. M; VASCONCELOS, J. (2011). Comunidade de Ensino e Aprendizagem no Planejamento de Áreas Protegidas – Construindo Aprendizados e Melhorando a Prática. Trabalho apresentado na VIII CONFERENCIA INTERNACIONAL DE MEDIO AMBIENTE Y DESSARROLLO SOSTENIBLIE. Cuba.

COMUNIDADE DE ENSINO E APRENDIZADO NO PLANEJAMENTO DE UNIDADES DE CONSERVAÇÃO (2009). Bases da Comunidade de Ensino e Aprendizagem em Planejamento de Unidades de Conservação. Relatório técnico. Realização Programa Áreas Protegidas da Amazônia-ARPA, Escola Latino Americana de Áreas Protegidas – ELAP, WWF – Brasil e Cooperação Técnica Alemã-GIZ. Brasília: MMA.

COMUNIDADE DE ENSINO E APRENDIZADO NO PLANEJAMENTO DE UNIDADES DE CONSERVAÇÃO (2010). Lições Aprendidas sobre a Organização para o Planejamento em Unidades de Conservação; realização Programa Áreas Protegidas da Amazônia-ARPA, Escola Latino Americana de Áreas Protegidas – ELAP, WWF – Brasil e Cooperação Técnica Alemã-GTZ. Brasília: MMA.

JARA, Oscar (2006). Para sistematizar Experiências. Tradução de Maria Viviana V. Resende, 2.ed. revista, Brasília, MMA. Programa Especial Para La Seguridad Alimentaria - Pesa En Centroamérica. Organización De Las Naciones Unidas Para La Agricultura Y La Alimentación (Fao): Guia Metodologica para Sistematizacíon, 2004.

Ministério do Meio Ambiente (MMA) (2011). Aprendizados Para Melhorar a Prática - a experiência da Comunidade de Ensino e Aprendizagem em Planejamento de Unidades de Conservação. Série Cadernos Arpa – MMA.

ZIMMERMANN, Neusa (org) (2003). Sistematizando Caminhos. Transposição de obstáculos e ocupação de espaços no mundo do trabalho. Publicação do Fundo para Igualdade de Gênero (FIG) Agência Canadense para o Desenvolvimento.