Contido principal do artigo

Ana Filipa Costa
Universidade do Porto
Portugal
https://orcid.org/0000-0003-1691-0482
Lina Madeira
Escola Secundária Francisco Rodrigues Lobo
Portugal
https://orcid.org/0000-0003-3789-4290
Vol. 02 Núm. 020 (2015), Educación ambiental e alteracións climáticas, Páxinas 185-203
DOI: https://doi.org/10.17979/ams.2015.02.020.1585
Recibido: maio 26, 2016 Aceptado: maio 26, 2016 Publicado: dec. 14, 2015
##submission.howToCite##

Resumo

O obxectivo foi crear o Centro Ambiental de Pena e o Centro Ambiental de Loulé para responder ás necesidades locais en termos de educación e sensibilización ambiental.Esta iniciativa naceu en 1992, froito dunha asociación entre o municipio de Loulé e Associação Almargem, despois de confirmar a súa posición en 2009/2010 cando o volume de As actividades de educación ambiental realizadas anualmente superaron o cento e o número de visitantes superou os dous mil. Neste artigo describimos o traballo desenvolvido nos centros Ambiental, a metodoloxía empregada e os resultados obtidos durante os cursos académicos 2007/2008 Ata agora. O cambio climático é unha área transversal e recorrente nas accións que conducimos. En 2008/2009 xurdiu o primeiro proxecto dedicado ao cambio climático e, a partir de A partir do 2011/2012 iniciamos o proxecto "Estación meteorolóxica", que no 2014/2015 foi seguido unha clase do 3o ciclo de educación básica, en interconexión cos traballos desenvolvidos polo Escola do programa Ecoescolas. Para o Centro Ambiental o cambio climático é unha prioridade, asumindo un forte compoñente educativo inseparable dos temas que exploramos diariamente e que seguiremos dando relevancia no futuro.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Detalles do artigo

Citas

IUCN, International Union for Conservation of Nature and Natural Resources (1980). World Conservation Strategy: living resources conservation for sustainable development. [Em linha] [Consult. 17 de junho 2015]. Disponível na WWW: https://portals.iucn.org/ library/efles/documents/WCS-004.pdf.

PRESS, Frank, et al (2003). Understanding Earth. New York: W. H. Freeman and Company.

SANTOS, Filipe, FORBES, Keith e MOITA, Ricardo (2001). Climate change in Portugal: scenarios, impacts and adaptation measures. Lisboa: Gradiva.

UNESCO, United Nations Educational Scientifc and Cultural Organization (1975). The Belgrade Charter: a framework for environmental education. Seminário Internacional sobre Educação Ambiental, 13 a 22 de de outubro de 1975 em Belgrado [Em linha] [Consult. 17 de junho 2015]. Disponível na WWW: http://unesdoc.unesco.org/ images/0001/000177/017772eb.pdf.